میای گروه
چقد تو فکرتم خداکنه بری سونو واژینال بدی بگه بچه حالش خوبه
ایشالله توکل کن به خدا چیزی نباشه استرس نگیر اصن نمیشه بری بیمارستان؟
اگه سونو رفتین و همه چی خوب بوده،کاملا طبعیه انگار داری پریود میشی.سعی کن به پهلو چپ دراز بکشی.حالت های مختلف دراز بکش خوب میشی.من وقتی کمی پاهام رو بلند میکردم بهتر میشدم،دکترم گفت از اب گرم و اینا استفاده نکنم و فقط درازربکشم
گذاشتم نه هنوز خیلی زود ب زور ساک دیده شد اونم شک داشت سونو
اگ خیلی درد شدیده برو دکتر اگ خفیفه طبیعیه شیاف بزار
شیاف بذار … قلبشو شنیدی ؟ اگه نشنیدی برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.