به بچه هاتون کمکی میدین؟؟؟؟

۵ پاسخ

نع من نمیدم نده اگه بدی سینه تو نمیگیره

من ندادم
گفتم همون ۶ملهگی

من تو چهارماهگی چندروز فرنی دادم بعدش دیگه دوست نداشت تف کرد ذیگه ندادم تا حالا الانم چون آلرژی داره به همه چی واکنش میده نمیدونم چی بهش بدم

دکترش گفت چون الرژی داره شش ماهگی شروع کنم

من دوس داشتم بدم اما دکتر دعوام کرد گفت فقط از ۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دلدار مامان دلدار ۸ ماهگی