۲ پاسخ

اصلا مگ تواین سن سرما میخوره ک اون دکتر الاغ آنتی بیوتیک داده احتمالا رفلاکسشه

پسر من سرما خورده بود
دکتر ازیترومایسین و پلارژین داد سه روزه خوب شد

سوال های مرتبط