۳ پاسخ

آب دهن که توی این سن طبیعیه
خس خسم ممکنه یکم از رفلاکس باشه

ببر یه دکتر دیگه دارو رفلاکس بده

رفلاکس نداره؟ اینا علائم رفلاکس هم هست

سوال های مرتبط