خانمهایی که تو ۶هفته و ۲روز هستن چه علاعمی دارین

۳ پاسخ

من ک هیچی بجز ترشح چها شنبه ایشالله میرم سونو قلب دعا کنید تشکیل شده باشع

ترشی جات دوست دارم‌ فقط شوری و‌نمکی‌شیرینی اصلاااا

هیچی☹️

سوال های مرتبط

مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ریحانه💓🎀 مامان ریحانه💓🎀 ۶ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری