طول سرویس ۳۳ و نیم برای هفته من خوبه پایین نیست 😭

۱۳ پاسخ

خوبه که تو انتی چقدر بود

طول سرویکس زمانی سرکلاژ میخواد که ۲ هفته ۱ بار بری سونو بدی مرتب بیاد پایین ، من ۳۶ بود بعد ۳۳ شد ، الان ۱۰ اسفند باید سونو بدم اگه بازم بیاد پایین باید سرکلاژ بشم

من از ۱۶ هفته ۳۴ بودم استراحت اینام نداد دکتر زندگی عادی مو میگنم

خوبه عزیزم من که ۲۴ هفته ام طول سیروکسم ۳۳ هستش دکتر هم گفت خوبه

شکمی یا واژینال؟

خاهر من انومالي٣٢بودم والا دكترم هيچي نگفت گفت همچي خوبه
يعني ١٨هفته٣٢بودم خداروشكر خوبه نگران نباش بسپار به خدا

البتخ فک‌کنم برا ابن هفته خوبه
من خودم ۳۰ بودم ۱۳ هفته سرکلاژ کردم

من از اول تا الان ۳۲ بودم بکوبم در حال فعالیت،نکران نباش اگه علایم خاصی نداری مثل لکه بینی و اینا ایرادی نداره

منم 33بودانومالی دکترگفت خوبه

خوبه که🤦🏻‍♀️زیر سی خوب نیس

من ۲۲هفته۲۸بودم شیافو امپول داشتم با استراحت نسبی خداروشکر تا الان اومدم

ن منم ۳۳ خوبه

باید استراحت کنی ک کمتر نشه

سوال های مرتبط

مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری