دختر منم دنیا اومده بود کم بود منم شیرش دادم همون لحظه نمیدونستم ک کمه بستری شد خوب شد عزیزم
ممنون گلم
انشاالله عزیزم زودی خوب بشه بسلامتی بغلش کنی ....... نگران نباش گلم.به خدا توکل کن
سلام عزیزم خوب میشه نگران نباش
پسر منم۴روز اکسیژن بهش وصل بود
خدارو هزار مرتبه شکر الان حالش خوبه
میشه نگران نباش این کوچولوها خیییلییی قوی ان
عزیزم میتونه شیرش بخوره؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.