نه با آب ولرم هفته ای سه بار بیشتر نمیرم
من زیاد میرم ولی اصلا اهل اب داغ و موندن زیاد تو حموم نیستم
اوایل اره زیاد میرفتم ولی الان حوصلشو ندارم،تنبل شدم هفته ای دوبار میرم
نه خوب نیس
۳ روز ۴ روز یبار برو
بعد حموم مام شون بزن
بادی اسپلش
که بو نگیری توی اون ۳ روز اذیت نشی
نه انقاقا
قبلا زود ب زود الان هفته ای دوبار
سلام عزیزم حموم اب داغ نرو عزیزم خوب نیس یه دوش سر یریع بگیر در بیا
سعی کن زیاد حموم نری یکم خطرناکه
من خودم همین الانشم حموم میرم زیاد طول نمیکشه نهایتش نیم ساعت
یکم رعایت کنی بهتره
الان برات خوب نیست دائم زیر اب داغ باشی دو روز یه بار برو اونم سریع بیا بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.