خوشگلای هم هفته من شما تن تن میرید حموم؟؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

نه با آب ولرم هفته ای سه بار بیشتر نمی‌رم

من زیاد میرم ولی اصلا اهل اب داغ و موندن زیاد تو حموم نیستم

اوایل اره زیاد میرفتم ولی الان حوصلشو ندارم،تنبل شدم هفته ای دوبار میرم

نه خوب نیس
۳ روز ۴ روز یبار برو
بعد حموم مام شون بزن
بادی اسپلش
که بو نگیری توی اون ۳ روز اذیت نشی

نه انقاقا
قبلا زود ب زود الان هفته ای دوبار

سلام عزیزم حموم اب داغ نرو عزیزم خوب نیس یه دوش سر یریع بگیر در بیا

سعی کن زیاد حموم نری یکم خطرناکه
من خودم همین الانشم حموم میرم زیاد طول نمیکشه نهایتش نیم ساعت
یکم رعایت کنی بهتره

الان برات خوب نیست دائم زیر اب داغ باشی دو روز یه بار برو اونم سریع بیا بیرون

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام رضا💚 مامان هدیه امام رضا💚 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری