من فک میکنم طبیعی خیلی افتادگی رحم میاره در اینده
من که طبیعی خیلی هم راضیم
عزیزم بستگی به بدن خودت داره به سیستم ایمنی بدنت
دوتاش اذیتی خودش و داره
سزارین بودم خیلی راضیم ولی اطرافیان دیدم دوتاشو داشتن میگن سزارین
من سزارینم می گم طبیعی بهتره
من از هردوش راضی بودم ولی طبیعی بهتره
من طبیعی بودم...و هزاران بارم عقب برگردم بازم طبیعی رو انتخاب میکنم..من مامای همراه داشتم که واقعا فوق العاده بود..
به نظر من نمیشه برای کسی پیشنهاد داد حتما برو طبیعی یا حتما سزارین چون شرایط بارداری ها متفاوت هست من خودم یک بار طبیعی زایمان کردم ولی باپارگی درجه ۳و ۴ واقعا فاجعه بود اون لحطه برام ولی واقعا بعدش انگار نه انگار زایمان کردم بعد اون یه خارج رحمی داشتم که از شکم باز شدم و جراحی شدم واقعا باگذشت چند سال هنوز اون ادم سابق نشدم
طبیعی بودم راضیم
تجربه سزارین نداشتم
ولی طبیعی بهتره بنظرم
من طبیعی بودم اصلا راضی نبودم خیلی بده ایندفعه میرم سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.