سلام کیا دیابت دارن و وزن بچه کمه

۵ پاسخ

منم دیابت دارم ولی وزن بچم خیلییی کمه

فقط باید برم دکتر غدد شاید نیاز به انسولین داشته باشم ک بالاتر نره گفت بالان

منم دارم ولی نگفت کمه گفت همه چیش خوبه

منم دیابت حاملگی دارم دکتز بهم یه کپسول داد بنام ozzele .چیکار کنم خیلی نگرانم🥲😭😭😭😭

من دارم وزنش کم بود تو ۲۴ هفته ولی خب تو ۲۹ هفته شد ۱۳۰۰ دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی