منم دیابت دارم ولی وزن بچم خیلییی کمه
فقط باید برم دکتر غدد شاید نیاز به انسولین داشته باشم ک بالاتر نره گفت بالان
منم دارم ولی نگفت کمه گفت همه چیش خوبه
منم دیابت حاملگی دارم دکتز بهم یه کپسول داد بنام ozzele .چیکار کنم خیلی نگرانم🥲😭😭😭😭
من دارم وزنش کم بود تو ۲۴ هفته ولی خب تو ۲۹ هفته شد ۱۳۰۰ دکتر گفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.