میشه بگید برا nt چکارایی کنم و چه چیزایی از دکتر بپرسم ممنون

۲ پاسخ

شربت شیرین بخور قبلش بچت بیدار شه از خواب. نیازی نیست چیزی بپرسی فقط در این حد که بپرسی سالمه و... سعی کن بیشتر از دیدنش لذت ببری

اگه موردی باشه خودشون میگن عزیزم بعدم که باید دکتر سونو و ازمایش انتی رو ببینه و نظرشو بگه

سوال های مرتبط

مامان عشق زندگیم مامان عشق زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی