منم گاهی اینجوری میشه
چون دختر خودشو جمع میکنه و حس گرفتگی بهت دست میده کم کم بهش عادت میکنی
حتما برو دکتر منم این طوری بودم بستری بودم امروز مرخص شدم
شیاف بزن استراحت کن اگه درد داری اگه دیدی منظمه ول نمیشه حتما برو بیمارستان
اینو باید ب دکترت بگی
انقباض داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.