هیچ خواهر...من از ۷سال پیش که بچه اولم دنیا آمدهموروئید گرفتم و همچنان هست..
هردو رو دارم هیچکاری هم نکردم😵💫🤕
هیچی جواب نیست🫠🫠🫠🫠
من😭😭 یمدت قرص کلسیمم رو قطع کردم ، بعد بدنمو با وازلین چرب میکردم ک کمتر خونریزی کنم😢 شیاف ایناهم جواب نداد
شربت لاکسی ژل عالیه
من فقط زیتون میخورم باغذا... آب فراووون... برگه زرآلو و آلوخورشتی... اینا شکممو راه مینداخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.