۶ پاسخ

هیچ خواهر...من از ۷سال پیش که بچه اولم دنیا آمدهموروئید گرفتم و همچنان هست..

هردو رو دارم هیچکاری هم نکردم😵‍💫🤕

هیچی جواب نیست🫠🫠🫠🫠

من😭😭 یمدت قرص کلسیمم رو قطع کردم ، بعد بدنمو با وازلین چرب میکردم ک کمتر خونریزی کنم😢 شیاف ایناهم جواب نداد

شربت لاکسی ژل عالیه

من فقط زیتون میخورم باغذا... آب فراووون... برگه زرآلو و آلوخورشتی... اینا شکممو راه مینداخت

سوال های مرتبط