خونه نمون اصلا برو بیرون
من چهارماه بیرون نرفتم تا 3ماهگی باهم بود ولی باید به خودت بیای اگه میتونی بیشتر بیرون برو خرید کن با مادر درد دل کن دورهمی بزار اوکی میشی زیاد تنها نباش
من که دارو خوردم تحت نظر پزشک
من چند جلسه رفتم مشاور ولی آخرش خودت باید عزمتو جزم کنی ک بشی ادم قبل ولی مشاوره خیلی تاثیر داش حتی میرفتم اونجا گریه میکردم ولی خوب شدم الان ک بهش فک میکنم میخندم هرروز گریه می کردم
بهتره زود برید پیش یه روانشناس با یه قرص حالت سریع خوب میشه نزارید افسردگی طولانی بشه براتون من خودم رفتم و حالم خیلی خوب شد
مهمونی عروسی تفریح صحبت کردن درمورد مشکلم و بیخال شدن در مورد همه چیز ووووو سخت نگرفتن درمورد مسائل همه اینا باعث شد فقط یه ماه حس افسردگی پیدا کنم بعدش اوکی شد
میسوزیم و میسازیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.