۹ پاسخ

برای من خیلی راحت گذشت.

خیلی سبکه نگران نباش فقط قطره استامینوفن بده من حتی کمپرسم‌ نذاشتم براش روز اول یکم اذیت بود فرداش خوب شد

هیچی نمیشه اوردیش خونه بهش پاراکید بده هر ۴ساعت کمپرس یخ هم بذار دیگع بچه میگیرع می‌خوابه منم همیشه تنهام ولی خدا بزرگع

من ذوشنبه بردم ولی خداروشکر از وقتی اومدیم خونه عادی بازی میکرد اصلا نه گریه کرد نه تب، خیلی خوب بود

اصلا سخت نبود واسه دخترای من،همون موقع ۳ ۴ دقیقه خیلی ترسیدن و گریه کردن،دیگه هیچ اثری از واکسن نبود،فقط مرتب قطره دادیم که تب نکن

چون تجربه دوم هست بنظرم راحت تر و تب از واکسن دوماهگی کمتر هست

سه تا واکسن تزریقی هست دوتا خوراکی روز اول هر چهار ساعت استا بدید روز دوم هر شش ساعت روز اول کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم رعایت کنید هیچ اتفاق خاصی نمیفته خداروشکر واکسن راحتی بود برای ما

منم باید فردا برم ولی هنوز امادگیشو ندارم گذاشتم برا پسفردا😩

منم میخام برم ولی استرس دارم

سوال های مرتبط