۹ پاسخ

ماست یبوست میاره . الان فصل کیوی هست روزی ۲ تا ۳تا نرمشو بده بخوره

مندالی کچه پورکم سالکو نیو یبوسته دکتر نما نیبا انلاین و حضوری شار به شار دگه را اخری له زیوه و‌کهنه لاجانی پیرانشاری ژنک کوتی جیراوه زگی بو دامالیبو الان باشتره

قیسی ویشکه ی بو بکه آو شه وه.بیانی پی بده دانه دانه هرجاره دنکیک

شربت لاکتولوز بده

روغن زیتون کره بده بهش
آلوچه عالیه
انجیر
اگه هم مدت طولانی یبوست شده ببر دکتر

آلو آلوچه لواشک
انجیر خشک را خیس کن بده بخوره
شکر قهوه ای
در اخر اگه هیچ جوره اوکی نشد یه دفعه شیاف گلسیرین
که تب نکنه

عزیزم ببرش گوارش کودکان بهش دارو میده پسر منم همینطور بود

پسر منم اینجوریه بهش موز نده و ماست بیشتربده

اگه همیشگی هست بهش روزی دو سه تا آلو بده

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۴ سالگی