من ۴ سال پیش زایمان کردم خوب بود بد نبود
سر اینیکی دخترم میخوام برم امام خمینی شهریار
زایمان ک نکردم اونجا ولی پدرمو اورژانس بزور برد اونجابیمارستان اصلا خوبی نیس بیشتر شبیه کشتارگاهه
بیمارستان بسیار کثیف بدون امکانات با پرستارای سگ اخلاق ک فقط پاچه میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.