۲ پاسخ

من ۴ سال پیش زایمان کردم خوب بود بد نبود
سر این‌یکی دخترم میخوام برم امام خمینی شهریار

زایمان ک نکردم اونجا ولی پدرمو اورژانس بزور برد اونجابیمارستان اصلا خوبی نیس بیشتر شبیه کشتارگاهه
بیمارستان بسیار کثیف بدون امکانات با پرستارای سگ اخلاق ک فقط پاچه میگیرن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 ۱۰ ماهگی
مامان میران💙مهراد مامان میران💙مهراد ۴ ماهگی
مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی