بچه ها این جواب ازمایش قندمه ینی چی

تصویر
۶ پاسخ

خوبه نرمال

عالیه

ناشتا ۷۸
ساعت اول ۱۶۲
دوم ۱۰۰
سوم ۵۹ فک کنم دیگ خیلی قندت افتاده بوده😂

خوبه قندت.. دیگه آخر سری معلومه حسابی حالت خراب شده قندت خیلی اومده پایین😅 😂

سه ساعته دادی ساعت سوم چقدر پایینه

مشکلی نداره، نرماله

سوال های مرتبط

مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان آوا وآراد مامان آوا وآراد ۹ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۸ ماهگی