۱۱ پاسخ

مادرای عزیز سلام من مامان النا م خوشحالم با شما همگروه شدم دیشب ی کار احمقانه کردم تا صبح نخوابیدم ب النا ۲۰سی سی گل گاو زبان دادم ولی خداروشکر سردیش خوب شد صبح سر وحال بود ولی چقد تاکید کردن که ب نوزاد ندید منم وقتی دادم سرچ کردم هزار بار مردم و زنده شدم تا صبح بیدار بودم

اره
اگ‌ رعایت نکنی سیروز بشه کبد کلا نابود میشه
روغن حق نداری استفاده کنی آب‌پز بخارپز بخور
ورزش هم باید بکنی

سعی کن غذاهایی که آب پز یا کبابی هست بخور ز این روغن‌های سرخ کردنی زیاد استفاده نکن کره هم همچنین زیاد برنج مصرف نکن گوشت گوشت قرمز
بعد یه کنگال هست حالا نمی‌دونم و طرف‌های شما چی میگم بهش مزه خیار میده اون یه گل داره توش شبیه پشمکه بعد عید همه اینجا جمع می‌کنه می‌خورند مزشم خیلی خوبه برای کبد خیلی خوبه
اینو میگم

تصویر

اره عزیزم رژیم بگیر، گرید۱ به ۲ رو میشه درست کرد بشه ۲ به۳ به مرحله پیوند میرسه، منم ۱ هستم. پذرم در اومده. زده ب صفرام و سنگ ساخته، دوبار عمل کردم. الانم باز باید برم صفرامو کلا در بیارم. برای من ب خاطر اضافه وزن هست حدود۲۷ کیلو اضافه کردم

کبد چرب خیلی بد
بعد هر وعده غذا دوق سرکه سیب بخور
عرق شاطره بخور
روغن جامد کلا حذف کن
اصلا سرخ کردنی و غذاهای چرب نخور
از گوشت سفید مرغ و ماهی مرغ هم سینه
استفاده کن اکثرا سبزیجات بخور که بخار پز باشه نون سنگگ باشه
خیلی رعایت کنی زود خوب میشی

یکم وزنتو بیاری پایین اوکی میشه
ولی مهمه ، هر ۶ ماه چک کن
از آب انار و آب زرشک غافل نشو

گرید چنده؟

تپلی؟؟؟

رژیم غذایی باید بگیری

خطرناک که هیت باید ببینی در چه حده کبد مهمه با دکتر مشورت کن

اره خوب نیس باید رعایت کنی و براساس گرید دارو بخوری

سوال های مرتبط