سلام مامانا
علائم اول دندون در اوردن چیه؟

۲ پاسخ

الان خیلی زوده عزیزم معمولا الان علائمشو نشون میده
بزاق دهنشون زیاد میشه همه چی را دوست دارن بزارن دهنشون

اب دهان .دست خوردن

سوال های مرتبط

مامان الوین👼🏻🤱🏻 مامان الوین👼🏻🤱🏻 ۹ ماهگی
مامان آیه مامان آیه ۱۷ ماهگی
مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی