خانوما از چند وقتگی بچه پوشک سایز دو میبندبن

۷ پاسخ

وزن بچه مهمه نه سنش

۱ با ۲ خیلی فرقی ندارن. مگه ۲ بزرگ باشه

من بچم 2ماهش داره تموم میشه میخوام دیگه 3 ببندم

بستگی به هیکل بچه داره

وزن از ۴بگذره دیگه سایز ۲ خوبه من الان ۲میبندم

تقریبا ۴ ۵ روزه دو شروع کردیم

الان دو میبندم

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین👧🩷 مامان لیمو شیرین👧🩷 ۱۲ ماهگی
مامان دلاناکوچولو🤱🩷 مامان دلاناکوچولو🤱🩷 ۸ ماهگی