من فردا دقیق ۲۳هفتمه می‌باید برم دکتر چون انومالی رفتم دیگه نرفتم ؟؟؟

۲ پاسخ

آره یک ویزیت 22 هفته داری که سونو رشد برات بنویسه بگه چه تاریخی بری انجام بدی

اره دکتر من گفته بود ۲۲ هفته باید بیای

سوال های مرتبط

مامان دو تا جوجه🩷🩷 مامان دو تا جوجه🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری