خانما شده زرد یا زولبیا در بارداری اشکال نداره؟؟

۳ پاسخ

خوشبحالت من قند دارم نمیتونم بخورم

زولبیا بامیه که اوکیه فقط قندش بالاس
ولی شله زرد زیاد نباید خورد خیلی زعفران داره

شله زرد وفقط برا رفع حوس بخور چون خیلی زعفرون داره زولبیا ن اشکالی نداره بخور نوش جون

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیسو🎀🌸 مامان گیسو🎀🌸 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رضا و نیلا مامان رضا و نیلا ۱ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری