خانما کسی پیتزا خانگی خورده در. بارداری اشکال نداره

۱۲ پاسخ

چرا ادا در میارین.

نه چه اشکالی داره
بیرونم میتونی بخوری به شرطی که سوسیس کالباس نباشه
من پیتزا استیک یا مرغ میگیرم

چرا انقد سوالاتون خنده داره‌مگ سم ریختن تو پیتزا همه چی بخوررر ولی زیاده روی نکنن حرف همه دکتر اینع

من دیشب خوردم خونگی چند شب پیشم از بیرون نه والا مثلا چه ضرری

از بیرونی خیلی بهتره من هر وقت هوس میکنم خودم درست میکنم تو خونه

آره خونگی تنها چیز مضرش پنیرشه، سوسیس و.. هم میتونی خونگی بزنی

من بیرونی خوردم چیزی نشده

آره من درست میکنم

فقط پنیر پیتزا موزارلا بزن، تاپینگ‌ها بی کیفیت و مضرن

من هم بیرون خوردم هم خودم درست کردم..لازانیا هم خوردم کلا پنیر پیتزا زیاد خوردم

برا منم سواله

پنیرش پاستوریزه باشه
سوسیس و کالباس و ژامبونم نریز
با مرغ و گوشت بپز هیچ ایرادی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیسو🎀🌸 مامان گیسو🎀🌸 ۵ ماهگی
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری