۳ پاسخ

نه انقدر هم بد نیست ماله دخترمو زدن نه گریه نه تب منم مثله شما میترسیدم

کمپرس سرد نزاری چون جای واکسن و سفت می‌کنه بچه اذیت میشه

منم ۴ ماهگی زد دخترم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🍼👼 مامان مهدیار 🍼👼 ۲ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱۰ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۵ ماهگی
مامان تابش
عروشا مامان تابش عروشا ۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی