۶ پاسخ

میلاد رایگان

من درمانگاه فارابی سرقائمیه ختنه کرد خیلی خوب بود

بله فیروزآبادی ۴تومن هفته پیش

بیمارستان معید مخصوص کودکانه اونجام ۵ ۶ تومن میشه با بیهوشبم انجام میدن

فیروز آبادی و من تماس گرفتم گفت ۴ تومن
فغانی بهتره یا فیروز آبادی؟

پسرم دو ماه نيم بود ختنه کردیم 4 میلیون

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد❤️ مامان امیر محمد❤️ ۱۶ ماهگی
مامان 💕آوینا جانم💕 مامان 💕آوینا جانم💕 ۷ ماهگی