۱۰ پاسخ

من مشهد 1500البته برج یازده بود ب روش حلقه

فدا. .سلامت باشی 😃😍😍

تهران بیمارستان ۷تومن

سلام حلقه بود ۲ماهگی ختنه کردیم
با بیمه شد ۹۳هزار
خداروشکر زیاد اذیت نشد

سلام حلقه بود ۲ماهگی ختنه کردیم
با بیمه شد ۹۳هزار
خداروشکر زیاد اذیت نشد

من حلقه بود الان سه روزه فقط بعداز ختنه موقع جیش اولش خیلی اذییت شد گریه کرد دیگه بعدش نه خداروشکر .از من گرفت دوتومن .انشالله دستش برا نی نیت سبک باشه راحت بگذرونه

از پسر من متخصص جراح اطفال انجام داد، ۵ تومن شد
من خیلییییی راضی بودم خیلییییی، ۴۰ روزگی ختنه شد، ولی اصلا اذیت نشد
روش حلقه بود

کرج یکشنبه هفته قبل مطب انجام دادم ٤ تومن

من دکتر متخصص اطفال تو مطب انجام داد به روش حلقه ۳۵۰۰ گرفت. من از حلقه خیلی راضی بودم. هرینه ها فک کنم فرق میکنه هر دکتری با دکتر دیگه

حلقه بود برا پسرم ۱۱ روزه بود
راضی بودم
اذیت نشد خداروشکر
۲ و۵۰۰‌شد اون موقع الان شده ۳ تومن

سوال های مرتبط

مامان آرِن👼🏻 مامان آرِن👼🏻 ۳ ماهگی
مامان آریاجون💙 مامان آریاجون💙 ۱۷ ماهگی