۴ پاسخ

منم اینجور بودم دو س بار تقریبااین شکلی شدم سونوهم رفتم قلبشم‌تشکیل شده بود استراحت کردم وشیافم نزدم دوست نداشتم‌چیز شیمیای استفاده کنم درکل رعایت کن خوب میشی بچه داره میکشه بالاخودشو اذیت میکنه آدمو

اینه.

تصویر

هنوز عکسی ندیدم ولی من یکبار اندازه بند انگشت قهوای روشن بود اونم با توجه به تجربه خودم و صحبتم با مطب بدلیل پیاده روی طولانی بود یعنی یواش میرفتم ولی تایمش زیاد بود حدود هفته ۷ فکر کنم بود این مسئله و شیاف پروژسترون ۴۰۰ واژینال استفاده میکنم

بزار ببینم

سوال های مرتبط