۷ پاسخ

اره عالیه

پسر من به دنیا اومد هم 3100 بود 15 روزگی بردمش 3600 بود خوبه به نظرتون

آره عالیه ماشالله

اره ماشالله

اره خوبه.
بهداشت مگه نبردی،تو نمودار میزنه بهت میگه ک خوبه دیگه

عالی

بله ماشالله

سوال های مرتبط