۸ پاسخ

بهداشت تو قفسه گذاشتن و داروخانه هم توقفسه میزارن نه یخچال اولین بارمیشنوم یخچالین

مولتی و آهن بچه من روش نوشته از وقتی باز شد در یخچال نگهداری بشه

من اویفر گرفتم نیست

🙃🙃🙃

تصویر

یخچالی نیستن

تصویر

من دقیق نمیدونم یخچالین یانه ولی ازاونجایی که شربت درش باز شد باید یخچال نگه داشته باشه ازاول یخچال بودن

وای من بخچال نمیزاشتممممم

بله که یخچالین🫤🫤🫤نمیدونستی تا الان

سوال های مرتبط