چون جای بچه رو سفت میکنه اگه قلبش تشکیل نشه یا پوچ باشه سقطش سخت تر میشه ولی خیلیا ک سابقه سقط دارن یا لکه بینی قبل تشکیل قلب استفاده میکنن
اصلا به چیزای بد فکر نکن
ان شاءالله که قلبشم زودی تشکیل میشه و صداش رو میشنوی🥰
نه ربطی نداره اتفاقا دکترها بعد ای یو ای شیاف میگن بزارین
اتفاقا من تا قبل ۸ هفته کامل هر شب میذاشتم😁🤭
بعدش دکتر گفت هر وقت درد پریودی داری بذار
مشکلی تو تشکیل قلب نداره عزیزم، جای بچه رو صرفا سفت میکنه که خوبه تو هفته های اول استفاده بشه🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.