۴ پاسخ

چون جای بچه رو سفت میکنه اگه قلبش تشکیل نشه یا پوچ باشه سقطش سخت تر میشه ولی خیلیا ک سابقه سقط دارن یا لکه بینی قبل تشکیل قلب استفاده میکنن

اصلا به چیزای بد فکر نکن
ان شاءالله که قلبشم زودی تشکیل میشه و صداش رو میشنوی🥰

نه ربطی نداره اتفاقا دکترها بعد ای یو ای شیاف میگن بزارین

اتفاقا من تا قبل ۸ هفته کامل هر شب میذاشتم😁🤭
بعدش دکتر گفت هر وقت درد پریودی داری بذار
مشکلی تو تشکیل قلب نداره عزیزم، جای بچه رو صرفا سفت میکنه که خوبه تو هفته های اول استفاده بشه🥰

سوال های مرتبط

مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) هفته بیستم بارداری