بعدمیکس کردن صاف کردم بعدش بسته بندی
اگه برای بچته بهتره که گوسفند باشه
چ جوری بسته بندی کنم تو چی؟؟جا یخی؟
عزیزم من همین دیروز قلم گوسفند گرفتم
تویه قابلمه با آب و یه پیاز کامل گذاشتم پخت از صبح تابعدظهر روگازبود
بعد استخوناشو همسرم تمیز کردمغز داخلش و دراورد و با آب قلم داخل مخلوط کن ریختم میکس کردم،کاملا یکدست شد و درنهایت بسته بندی کردم
امروزم توسوپ شاهان ریختم و دوست داشت خیلی
داخل عدسی خودمونم ریختم
بزار قابلمه بزرگ که جا بشه بعد یه پیاز پوست بگیر از وسط نیم کن و یه هویج و دوتا دونه چوب دارچین یه مقدار نمک با یه مقدار آب بزار اول جوش بیاد کف ردی قابلمه رو بگیر بعد زیرشون کم کن بزار از الان تا ۸شب اروم بجوشه بعد آب از صافی رد کن مغز قلم دربیار با گوشکوب له کن بریز توی آب صاف شده بعد بریز ظرفای کوچیک بزار فریزر با کل آب بزار توی یخچال تا فردا ژله ای میشه بعد بسته بندی کن تو هرچیزی بریز
پیاز تفت بده با سیر بعد استخوان هارو بریز یکم تفت بده و آبحوش بریز بزار حسابی بپزه با شعله کم
بعد پخت مغز استخوان رو خالی کن و با عصاره مخلوط کن بریز جا غذایی بزار یخچال خودشو گرفت برش بزن بعد بزار فریزر یخ بزنه تو هر غذات یه تیکه بنداز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.