عزیزم انشالله زودخوب شه گناه دارن بچه ها همش درد میکشن
عزیرم شما پیش کی بردین برا ختنه و راضی بودین؟
پاهاش قنداق کن دورش هم روغن زرد بزن تا دردش کم بشه
عزیزم منم امروز واکسن زدم تب ندارن ولی از ساعت ۱ فقط داره گریه میکنه اصلا هم نمیخوابه راستی به شما هم دوتا قطره ریختن دهنش یه دونه فلج اطفال یه دونه هم اسهال استفراغ؟
سر ساعت پاراکید بدش نه تب نمیکنه دردشم طبیعیه دیگه فردا خوب میشه
امکان همه چی هست پاراکیدشو سر ساعت بده انشالله سبک رد کنه
اره عزیرم تا فردا عصر دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.