خانما من آخرین پریودم ۷مهر. بعدمن روز زایمانمو چه جوری محاسبه کنم
با ارد برنج خوب میشه گندوم فک نکنم جالب شه
من درست کردم ولی میگن با آرد برنج مقوی ترخ
شبیه حلوا میشه احتمالا
من با آرد برنج یا نشاسته گندم درست میکنم
ارد گندم مزه خمیری میده بهش
سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
رضایت همه مشتریم هست
هر کسی خواست عضو بشه به این ایدی تو روبیکا پیامم بده
nini_heed@
بله چرا نشه یکم طعمش فرق داره اتفاقا برای سینه خیلی خوبه
نه با آرد برنج بهتر میشه
بدمزه میشه مزه خمیر میگیره
نه با آرد برنج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.