۵ پاسخ

با آرد سفید و نشاسته هم خوبه، ولی اگ آسیاب برقی داری یکم برنج بریزی توش راحت آرد میشه

با آرد سفید و نشاسته هم خوبه، ولی اگ آسیاب برقی داری یکم برنج بریزی توش راحت آرد میشه

با نشاسته درست کن

با آرد گندمم میشه

سلام عریزم اره با ارد سفید درست کن

سوال های مرتبط

مامان آرتا و آنیسا 🤍 مامان آرتا و آنیسا 🤍 ۱ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی