کسی تا الان با آرد ذرت فرنی درست کرده؟!

۲ پاسخ

آرد ذرت و شیر دیگه فرنی حساب نمیشه دسرِ.
خوشمزگی فرنی به آرد برنجشه که اونم شرکتی نباشه.آرد برنج خونگی باشه

خوشمزه نمیشه به نظرم اصلش ارد برنج عطری هست بازم من امتحانش نکردم

سوال های مرتبط