سلام مامانا . Niptتا چند هفتگی میشه انجام داد؟
دکتر شما چی گفته؟

۴ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت از هفته ده به بعد تا هر موقع بخوای میشه انجام داد اما تو ایران چون فقط تا ۱۸هفتگی سقط قانونی میشه انجام داد بهتره قبل ۱۸هفتگی ازمایش بدی که اگر مشکلی بود بشه سقط کرد

من گ۱۳ هفته انجام دادم دوهفته م زمان برد جوابش بیاد

من ۱۲ هفته انجام دادم

سلفری همه انجام نمیدن اونایی که سابقه سندروم دارن و ازدواج فامیلی اجباریه

سوال های مرتبط

مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙مامان جوجو💙 مامان 💙مامان جوجو💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نون خامه‌ای🧸 مامان نون خامه‌ای🧸 هفته بیستم بارداری