من از دکتر پرسیدم گفت از هفته ده به بعد تا هر موقع بخوای میشه انجام داد اما تو ایران چون فقط تا ۱۸هفتگی سقط قانونی میشه انجام داد بهتره قبل ۱۸هفتگی ازمایش بدی که اگر مشکلی بود بشه سقط کرد
من گ۱۳ هفته انجام دادم دوهفته م زمان برد جوابش بیاد
من ۱۲ هفته انجام دادم
سلفری همه انجام نمیدن اونایی که سابقه سندروم دارن و ازدواج فامیلی اجباریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.