خوبه همه چی
این ازمایش هرمونی هست.. که روز پریودی انجام میشه
ازمایش هورمونیه پایینیه ذخیره تخمدانته بالاس بتائه اون تای دیگم دو تا از فاکتور های هورمونیه خوبن
هزار ماشالله عالیع ازمایشت.. ذخیره تخمدان نزدیک سوم نیمه و فاز فیلکولیبیت هست که عالیه.. نشون میده بدنت خیلی خوب کار میکنه و چرخه تولید فیلکولهات عالیه
نه آزمایش بارداری رو میدونم منفی هستش بقیه آزمایش چطوریه میخواستم بدونم
همه چیز اوکیع بتا هم منفیع
نه ۸ هم نیست
خب دکترت چی گفته؟
آزمایشت منفیه
بالای ۲۵ مثبته
برا شما فک کنم ۸ بود
ولی بازم مشکوکه
یکیش ازمایش بتاست ک منفیه بقیش نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.