سلام دوستان جواب آزمایش چیه

تصویر
۹ پاسخ

خوبه همه چی

این ازمایش هرمونی هست.. که روز پریودی انجام میشه

ازمایش هورمونیه پایینیه ذخیره تخمدانته بالاس بتائه اون تای دیگم دو تا از فاکتور های هورمونیه خوبن

هزار ماشالله عالیع ازمایشت.. ذخیره تخمدان نزدیک سوم نیمه و فاز فیلکولیبیت هست که عالیه.. نشون میده بدنت خیلی خوب کار میکنه و چرخه تولید فیلکولهات عالیه

نه آزمایش بارداری رو می‌دونم منفی هستش بقیه آزمایش چطوریه میخواستم بدونم

همه چیز اوکیع بتا هم منفیع

نه ۸ هم نیست
خب دکترت چی گفته؟
آزمایشت منفیه

بالای ۲۵ مثبته
برا شما فک کنم ۸ بود
ولی بازم مشکوکه

یکیش ازمایش بتاست ک منفیه بقیش نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
سعیده سعیده قصد بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
منتظر فندق منتظر فندق قصد بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاه توت 💙 مامان شاه توت 💙 هفته ششم بارداری