خانما شما چای میخورین؟واینکه در روز چنتا وباچی؟

۱۶ پاسخ

من هفته ای دوتا اونم چون خواهرم میاد خونمو تمیز می‌کنه به عشق اون میچسبه

کمرنگ میخورم روزی شاید دوتا
بدون قند گاهی با نقل

من هرچی بخام بخورم انگار باید ی چایی بخورم باهاش و گرنه حالم بد میشه

من روزی یدونه کمرنگ میخورم چون کمخونم وگرنه چای خیلی دوست دارم
اونم یا خرما یا تلخ میخورم

روزی یه استکان

من تقریبا هر روز ی استکان

من میخورم روزی دوسه تا

خوشبحالتون شما کم مصرفین😂

من روزی تا اخر شب ۴الی ۵تا فنجان کوچیک چای میخورم

کمرنگ روزی دوبار
با کشمش و‌مویز خرما

من کلا خیلی چای میخورم الانم صب ها دلم میخواد یه قوریو خالی کنم ولی ۲ لیوان کمرنگ میخورم این موقع هام ۱ لیوان زیاده بنظرتون

من خیلیییی کمرنگ میخورم اونم یکی دوتا چون یکجا خونم برای غلظت خون خوبه ولی زیاد نمی‌خورم که بچم سیاه نشه

من میخورم ولی هر روز نه شاید در هفته دو سه تا

من تا الان که ماه چهارمم داره تموم میشه شاید ۶ یا ۷ بار خوردم
قبل بارداری خیلی زیاااااد میخوردم

اره ولی خیلی خیلی کمرنگ

بعد صبحونه و عصرها جمعا دو سه تا استکان با خرما میخورم یا هم شیرینی چای

سوال های مرتبط

مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی