۱۲ پاسخ

انگار کج شده...خیلی زیاد مشخصه...اللن بزرگ شده باید درست میشد

سرش رو كج ميگيره يا فرم سرش كج شده؟

رفلاکس نداره؟

یکم از عقب عکس بگیر

باید وقتی نوزاد بوده سرشو هی رو بالشت جابه جا میکردی الانم ببرش دکتر

بخاطر موهاش نیست که خطای دید ایجاد کنه ؟

عزیزم ببر دکتر

سرشو کج کرده یا همینطوری حالت گرفته ؟

عزیزم از نیم رخ میزاری؟میتونی براش کلاه مخصوص بخری از نوزادی ابنجوریه

عزیزم مشکل دخترت چی بود دختر منم اینجوری میگیره

دوستان کمک یه پدر جوان میکنین هر چقدر در توانتون هست دوشنبه عمل داره تو ای سی یو هست در بچه کوچیک داره خیلی سخته از شهرستان اومدن تو بیمارستان شریعتی هستن تورو خدا کمکش کنین ثواب داره

دکترنبردی؟

سوال های مرتبط