۸ پاسخ

فکر کنم من 2بسته1 بیشتر استفاده نکردم

من ۲تا ۴۰تایی سایز ۱گرفتم ۲تا ۴۰تایی هم سایز ۲
سایز صفر برای بچه های زیر ۲.۵۰۰ هستش

مای ببی بهتره یا مولفیکس
میگن مای بیبی زود شل میشع

عزيزم من از سايز ١تا ٣ هركدوم ٢بسته ٤٤تايي خريدم سايز ٤تا ٦از هركدوم ٣تا

من فعلادوبسته صفرگرفتم دوبسته یک

چهار بسته بگیر فعلا

بستگی به وزن بچه داره مال من تا یک ماه جواب داد بعدش،دور پاش اذیت میکنی شاید تا دوماه جواب بده برای بعضی بچه ها

باید صبر‌ کنی بچه دنیا بیاد ببینی چه مارکی بهش میسازه

سوال های مرتبط

مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی