صفر فقط ماي بيبي داره
صفر فقط مایبیبی داره
بستگی به وزن بچت داره اگر دوبه بالاست اصلا صفر نگیر استفاده نمیشه
بستگی به وزن بچه داره من سایز0گرفتم مارک مای بیبی ولی ورفتم سونو گفت ماشالا بچه درشته رفتم پس دادم سایز1مولفیکس گرفتم
من سایز ۱ چهارتا خریدم
سایز ۲،۱ خیلی فرق ندارن ۲ نگرفتم و ۳ هم ۴ تا خریدم
سایز ۱ بزرگه صفر باید بگیری مارک مای بیبی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.