باه من بردم زدم ولی گفت دفترچه روبیار ثبت کنم
من یکبار فراموش کردم ببرم ، واسه پسر منو واکسن زد گفت توی سیستم ثبت میکنم . این دفعه دفترچه شو میبرم که داخل دفترچه هم بنویسه
بله میزنن من این سری نبردم،تو سیستمشون هس
نه گلم نمیزنن
ن عزیزم حتما باید ببری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.