۵ پاسخ

باه من بردم زدم ولی گفت دفترچه رو‌بیار ثبت کنم

من یکبار فراموش کردم ببرم ، واسه پسر منو واکسن زد ‌ گفت توی سیستم ثبت میکنم . این دفعه دفترچه شو میبرم که داخل دفترچه هم بنویسه

بله میزنن من این سری نبردم،تو سیستمشون هس

نه گلم نمیزنن

ن عزیزم حتما باید ببری

سوال های مرتبط

مامان موهبت الهی مامان موهبت الهی ۱۳ ماهگی
مامان ♥️اسرا♥️ مامان ♥️اسرا♥️ ۱ سالگی