خیلی زود رفتی سونو
عالیه عزیزم زوده
من بتا ۸۵۰ سونو واژینال فقط یه ساک خالی کوچیک دید
شنبه بتا دادم ۲۴۰۰ بود پنجشنبه رفتم سونو زرده و ساک بود یعنی فک کنم بتام شده حداقل بالای ده هزار
عجله نکن
سونو شکمی رفتی؟
بتای شما داره میره بالا یعنی بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.