۴ پاسخ

خیلی زود رفتی سونو

عالیه عزیزم زوده
من بتا ۸۵۰ سونو واژینال فقط یه ساک خالی کوچیک دید
شنبه بتا دادم ۲۴۰۰ بود پنجشنبه رفتم سونو زرده و ساک بود یعنی فک کنم بتام شده حداقل بالای ده هزار
عجله نکن

سونو شکمی رفتی؟

بتای شما داره میره بالا یعنی بارداری

سوال های مرتبط