من وقتی رفتم طبق تاریخ پریود ۱۸هفته و دوروز بودم
رو سونو زد ۱۷ هفته و سه روز
سلام تو ۱۸هفته وزن نوزاد ۱۸۰گرم باشه یعنی لاغرمیشه؟؟
من میخوام ب دکترم بگم18هفته بنویسه برام
من ۱۷ هفته و ۵ روز
معمولا 18 هفته انجام میشه
پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم
حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del
۱۸ هفته و ۳ روز وفت گرفتم
عزیزم اگه جایی ک میری چند جلسه ای انجام میده از ۱۷هفته باید بری اگ یک جلسه ۱۸هفته دو روز برو
واسه پس فردا که میشم ۱۸ هفته تکمیل وقت دارم
من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.