سلام مامانا
شما چند هفته رفتید انومالی یا وقت گرفتید که برید؟؟

۱۰ پاسخ

من وقتی رفتم طبق تاریخ پریود ۱۸هفته و دوروز بودم
رو سونو زد ۱۷ هفته و سه روز

سلام تو ۱۸هفته وزن نوزاد ۱۸۰گرم باشه یعنی لاغرمیشه؟؟

من میخوام ب دکترم بگم18هفته بنویسه برام

من ۱۷ هفته و ۵ روز

معمولا 18 هفته انجام میشه

پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم

حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del

۱۸ هفته و ۳ روز وفت گرفتم

عزیزم اگه جایی ک میری چند جلسه ای انجام میده از ۱۷هفته باید بری اگ یک جلسه ۱۸هفته دو روز برو

واسه پس فردا که میشم ۱۸ هفته تکمیل وقت دارم

من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری