انگارامسال برای عید هیچ کس دل ودماغ هیچی رونداره😔
دقیقااا منم همینم
دقیقا منم همینم همیشه اول اسفند خونه تکونیم تموم شده بود امسال هیچکاری نکردم حوصله هم ندارم
ایشالا حال دلت همیشه خوب باشه؛همه همینیم
منکه کارامو کردم تمیز و مرتب فقط فرشامو باید بدم بشورن
همه همینن ولی تولد بچه رو بگیر حتی کوچیک یا یه عکس آتلیه با یه کیک کوچیک
منم مثل تو هستم ،هبچشوق وذوقی ندارم
دقیقا من امسال هیچی نخریدم کلا حس و حال عید نیست
توکل ب خدا شروع کن ب خونه تکونی برای بچت لباس بگیر اگ خودتم نمیخای حداقل برای یمنش یه بلوز بگیر ادم ب امید زندست چاره نداریم
من که فعلن سقط کردم خوب بشم تمیز کاری رو شروع میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.