خانومایی که مسمومیت بارداری گرفتید علائمتون چی بود

۹ پاسخ

عزیزم فقط و فقط ورم شدید علائم مسمومیت هست

سلام عزیز من فشارم یهو می‌رفت بالا و وزنم خیلی سریع بالا رفت دکتر شک کرد

وای نگو نگو یاد خودم افتادم🥴😂
اسهال و تب داشتم بعد 3روز زایمان کردم تو 35هفته تازه😂😐

همون کلستاز منظورته؟

ی هفته دیگ میزایی نگران نباش

ورم شدید فشارخون

من سر دخترم از صبح ساعت۶ سردرد گرفتم اهمیت ندادم خوابیدم بعد ساعت۱۱با سردرد شدید از خواب پریدم سریع رفتم بهداشت فشارمو گرفت۱۳ بود
سریع زنگ زدن آژانس فرستادنم بیمارستان اونجا فشارم شد۱۶
همون روزم زایمان کردم

بلانسبتت اسهال داری هر چی میخوری بالا میاری فشارت همش بالا پایین میشه معدت درد می‌کنه قلبت بد کار می‌کنه همش باهم داری چهارده هفته ایطوری شدم فکر کنم مسمومیت بود

ورم کردن شدید

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری