۳ پاسخ

اره عزیزم یکم توی هفته تو خطر ناکه

من با فشار ۱۳ بستری شدم برای زایمان
آنزیم کبدیمم رفته بود بالا

دکترم بهم گفته بالای۱۴خودتو برسون بیمارستان..الان ماست خالی بخور..خیار هم جواب میده...

سوال های مرتبط