چرا شیر معمولی نمیدی ک وزن بگیره
نه بابا مثل شیر خشک های معمولی نیستن اونا چربی زیادتری دارن
بقیه هم ک ماشاءالله درکی از پروتئین گاوی ندارن فکر میکنن این شیر هیدرولیز شده مثل شیر های معمولی
فکر میکنن هر بچه ای ک شیر خشکی باید تپل باشه 🫤😒
دختر من سوپرامیل میخورد الان پپتی جونیور میخوره خداروشکر وزن دهیش خوبه
سیمیلاک توتال کامفورت بده
همه شیر خشکا چه معکولی چه رژیمی ترکیبات یکسانی دارند حالا ی سری چیزاش فرق میکنه که خیلی ربطی به وزن دهی ندارند
مهم اینکه کدومش به بچه بسازه
نه مثل بچه های که شیرخشک معمولی میخورن چاق نیستن
فكر ميكنم سيميلاك توتال كامفورت فقط وزن دهي بهتري داره نسبت به بقيه
دیگه اسمش روشه رژیمی فک نکنم اصلا وزن بدن
نه متاسفانه دکتر من تا همین ده روز پیش کامفورت میخورد خیلییی لاغر مونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.