۱۱ پاسخ

یعنی برا منم تیروئید داره🥺🥺🥺

عزیزم والا وزنش عالیه

دختر من توی ۶ ماهگی شروع کرد به غلط زدن
وزنش هم اخر ۵ ماهگی خیلی کم بود
وزن دخترت خوبه

وزنش خوبه برا من اخرای ۴ماهگی ۶هنوز🥺🤦🏻‍♀️

عزیزم بچه ها متفاوتن اصللا نگران نباش من بچه اولم تایکسال ویکماهگی سینه خیزم نرف اصلل

پسر من 7و 200بود

وزنش که عالیه اصلاریزه میزه نیست
غلتم میزنه ایشالا یسری ورزشاهست تو اینترنت ببین باهاش انجام بده

وزنش که خوبه

عزیزم پسرمن شش ماهگی غلت زد نگران نباش

نگران نباش عزیزم ولی محض احتیاط دکترم ببر ببین چی میگه وزنش خوبه

وزنش نرماله
دختر منم همین بود

سوال های مرتبط